امارات

تور دبی هتل آتلانتیس + قیمت

رپرتاژ آگهی : در حال حاضر بسیاری از گردشگران خارجی برای شرکت در کنفرانس‌ها، سمینارهای بین‌المللی، نمایشگاه‌ها و همین‌طور تفریح و گردش به دبی سفر می‌کنند. هزینه اقامت در هتل‌های لوکس شهر دبی گران است؛ به همین دلیل گاهی انتخاب هتل دبی به کار دشواری تبدیل می‌شود. ما در این مطلب به معرفی یکی از هتل‌های پنج ستاره این شهر به نام هتل آتلانتیس دبی می‌پردازیم و شما را با امکانات و خدمات بی‌نظیر این هتل بیشتر آشنا می‌کنیم؛ پس با ما همراه شوید. همه ‌چیز درباره هتل آتلانتیس دبی

بیشتر ما زمانی که درباره هتل‌های پنج ستاره صحبت می‌کنیم، اولین چیزی که به خاطرمان می‌آید اتاق‌های لوکس، منوهای غذایی متنوع و لابد هزینه‌های سرسام‌آور هتل است. البته این مسئله درباره هتل آتلانتیس قدری متفاوت‌تر خواهد بود. از زمانی که نمای ساختمان‌های باشکوه هتل را می‌بینید تا زمانی که به درون اتاق‌های هتل پا می‌گذارید؛ چیزهایی را تجربه خواهید کرد که مطمئنیم تا آخر عمر در خاطرتان باقی می‌ماند.

 معماری این هتل نیز در نوع خود بی‌نظیر است. ساختمان‌های هتل به شکل متقارن ساخته شده‌اند و ردپای معماری عربی نیز در آن دیده می‌شود. هتل آتلانتیس دبی در جزیره نخل جمیرا قرار دارد و یک انتخاب جذاب برای کسانی است که انتظارات بالایی از اقامت در هتل دبی دارند. جالب است بدانید که این هتل پنج ستاره با الهام از افسانه مشهور آتلانتیس ساخته شده است. افسانه‌ای که به ما وجود یک شهر گمشده در اعماق اقیانوس اطلس را نوید می‌دهد. شهری اسرارآمیز که آتلانتیس نام دارد و هنوز کسی آن را پیدا نکرده است.

معرفی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آتلانتیس

قبل از این‌که درباره امکانات و خدمات جانبی این هتل پنج ستاره صحبت کنیم؛ می‌خواهیم به داخل اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل سرک بکشیم و ببینیم که چه چیزی در انتظار کسانی است که می‌خواهند این هتل را برای اقامت در دبی انتخاب کنند. تنوع اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل بسیار زیاد است؛ بنابراین شما به‌راحتی می‌توانید با توجه به تعداد همراهانتان و هزینه‌ای که برای اقامت در هتل در نظر گرفته‌اید، یک اتاق یا سوئیت مناسب رزرو کنید. همه واحدهای اقامتی هتل آتلانتیس امکاناتی مانند مینی بار، صندوق امانات، بازی‌های رومیزی، کتری برقی، میز کار، مبلمان تخت‌شو و تلویزیون را دارند. همچنین همه لوازم بهداشتی موردنیاز برای حمام و سرویس بهداشتی مانند حوله، سشوار و… هم در اختیار مسافران هتل قرار می‌گیرد.

 بزرگ‌ترین اتاق‌های هتل برای اقامت حداکثر سه بزرگسال و سه کودک مناسب هستند. بیش از هشتاد نوع اتاق و سوئیت مختلف در هتل آتلانتیس قابل رزرو هستند. برخی از اتاق‌های هتل چند اتاق‌خواب دارند و چشم‌اندازشان رو به دریا است. برخی دیگر نیز فقط برای افراد مقیم کشور امارات قابل رزرو هستند. سوئیت‌های هتل آتلانتیس، اتاق‌خواب، اتاق پذیرایی و نشیمن جداگانه دارند و به مسافران برخی از سوئیت‌ها خدمات ویژه‌ای مانند سرویس کامل غذا ارائه می‌شود. امکانات و خدمات تفریحی هتل آتلانتیس دبی

اگر هتل آتلانتیس را برای اقامت در دبی انتخاب کرده‌اید، نباید هیچ نگرانی بابت غذا داشته باشید. رستوران‌های این هتل پنج ستاره بسیار متنوع‌اند. هر نوع غذا، نوشیدنی و دسری که بخواهید در منوی رستوران‌های هتل آتلانتیس وجود دارد. شما در رستوران Nobu می‌توانید غذاهای ژاپنی را امتحان کنید.

غذاهایی که به دست سرآشپزان ماهر ژاپنی طبخ و به بهترین شکل ممکن سرو می‌شوند. اگر هوس غذاهای ایتالیایی را کرده‌اید؛ کافیست به رستوران Ronda Locatell هتل آتلانتیس بروید و هر نوع غذای ایتالیایی را که دوست دارید سفارش دهید. طرفداران غذاهای مدیترانه‌ای و دریایی هم می‌توانند غذاهای موردعلاقه‌شان را در رستوران Ossiano پیدا کنند. یک رستوران چینی و چندین رستوران دیگر که به‌طور اختصاصی غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کنند نیز در این هتل وجود دارند.

 هتل آتلانتیس یک منطقه ساحلی خصوصی دارد که مسافران هتل می‌توانند از آن استفاده کنند. زمین تنیس، پارک آبی، اتاق بازی، زمین بازی کودکان، تجهیزات غواصی، اسب‌سواری، زمین گلف از جمله امکانات تفریحی و سرگرمی هتل هستند. همچنین خدمات خشک‌شویی، نگهداری کودک، آرایشگاه، باشگاه بدنسازی، سالن اسپا و… بخشی دیگر از خدماتی به شمار می‌روند که مسافران هتل با پرداخت هزینه اضافی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. هزینه تور دبی هتل آتلانتیس چقدر است؟

هزینه اقامت در هتل‌های پنج ستاره دبی هیچ‌وقت ارزان نیست. با این حال شرکت‌های هواپیمایی سعی می‌کنند پیشنهاد‌های جذابی را در قالب تورهای پرطرفدار مانند تور دبی به مشتریانشان ارائه کنند. هزینه تور دبی با اقامت در هتل پنج ستاره‌ای مانند هتل آتلانتیس به عوامل مختلفی مثل تاریخ سفر، مدت زمان اقامت، نوع پرواز و خدمات تور بستگی دارد. بیشتر تورها خدماتی مانند دریافت ویزای توریستی دبی، بیمه و تور لیدر فارسی‌زبان را برای مشتریانشان در نظر می‌گیرند. شما می‌توانید تورهای دبی را با بهترین قیمت از طریق سایت علی بابا به‌صورت آنلاین رزرو کنید.
منبع: اقتصاد نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا