امارات

وعده‌های اقتصادی و سیاسی تهران_ابوظبی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «رضا عامری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفت‌گو کرد.

در این دیدار برنامه‌ توسعه مناسبات ۲ کشور همسایه و راه‌های حل برخی موانع موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این ملاقات، سفیر ایران ضمن ارائه گزارشی از کشور محل ماموریت خود و روند رو به رشد روابط میان تهران و ابوظبی، از جمله افزایش حجم مبادلات تجاری میان ۲ کشور در سال گذشته، پیشنهاداتی را برای تقویت بیش از پیش روابط ایران و امارات ارائه کرد.

خبر مرتبط قیمت درهم امارات و دینار عراق امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ +جدول

اقتصادنیوز: درهم امارات مبادله ای، امروز به ۱۱,۸۳۷ (یازده هزار و هشتصد و سی و هفت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر ۰ درصدی داشته است.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در تحکیم روابط با همسایگان، بر عزم جدی تهران جهت هموار ساختن مسیر توسعه روابط با امارات تاکید کرد و با اشاره به اهمیت تبادل هیأت‌های عالی‌رتبه میان ۲ کشور، آمادگی ایران را برای تقویت همکاری‌های سیاسی و اقتصادی با امارات در چارچوب منافع و مصالح ۲ کشور اعلام کرد.

خبر مرتبط امروز درهم امارات در بازار چند؟

همچنین بخوانید دیدار ظریف با فعالان اقتصادی عمان روحانی: آمریکا ناگزیر به عقب‌نشینی از فشار حداکثری‌ست آماده مذاکره با آمریکا در هیچ سطحی نیستیم ظریف اهداف ایران از طرح صلح هرمز را تشریح کرد
منبع: اقتصاد نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا