امارات

فرهاد مجیدی اماراتی‌ها را به وجد آورد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه تیم فوتبال اتحاد کلبا در سومین دیدار خود از فصل جدید ادنوک لیگ امارات، با 2 گل از سد الظفره عبور کرد. در این مسابقه، تعویض های طلایی مجیدی به داد ببرها رسیدند و حبیب الفردان بازیکنی که در دقیقه 61 به میدان آمد، یک گل زد و یک پاس گل داد ضمن اینکه دیگر بازیکن تازه به میدان آمده این تیم، پاس گل نخست کلباء را داد. روزنامه البیان در شماره امروز خود به تمجید از عملکرد مجیدی و تعویض های طلایی او پرداخته، ضمن اینکه در این یادداشت، به نخستین نیمکت نشینی مهاجم پنی ملاپا مهاجم 31 ساله و توگویی کلباء، طی سه فصل اخیر اشاره کرده است.

در این گزارش آمده است: فرهاد مجیدی ایرانی، سرمربی ببرهای کلبا، یک ساعت پس از شروع بازی این تیم و الظفره در لیگ حرفه ای ادنوک، بازیکن برجسته خود حبیب الفردان را به زمین مسابقه فرستاد و این بازیکن، تعویض طلایی و ستاره میدان لقب گرفت. این بازیکن باتجربه، فرهاد مجیدی را ناامید نکرد و با استفاده از پاس دیگر هم تیمی تازه به میدان آمده خود یعنی یاسر حسن، توانست در تقابل با عبدالله سلطان دروازه بان الظفره، گل اول تیمش را به ثمر برساند.

در ادامه، الفردان با یک پاس مناسب، زمینه ساز گل دوم تیمش شد تا شعبده باز آرژانتینی یعنی برایان رامیرز دروازه الظفره را برای بار دوم باز کند. این بازیکن از پاس جادویی الفردان که از میانه های زمین داده شد، استفاده کرد و با دریبل بیش از یک بازیکن، توانست گلزنی کند تا نشان دهد تفکرات سرمربی تیم جواب داده است.

پس از به ثمر رسیدن این گل و ورود توپ به دروازه الظفره برای بار دوم، خیال مجیدی سرمربی ایرانی اتحاد کلباء از دومین پیروزی متوالی راحت شد و ببرها با 6 امتیاز به رتبه چهارم رسیدند.

مجیدی در این بازی پنی ملاپا ستاره توگویی تیم را نیمکت نشین کرد و اصلا به او بازی نداد. این نخستین بار بعد از ۳ سال است که ملاپا فرصت بازی پیدا نکرد.

به نظر می رسد که سطح پایین ملاپا و عدم گلزنی این بازیکن، شانس حضور او در دیدار مقابل الظفره را کاهش داده و شاید فرهاد مجیدی قصد داشته است ملاپا را به صورت غیرمستقیم تنبیه کند و این پیام را به او بفرستد که این نیمکت نشینی باعث شود تا ملاپا تلاش بیشتری را از خود نشان دهد و در بازی های آینده قوی تر برگردد. همچنین بخوانید فرهاد مجیدی باز هم سوژه اماراتی‌ها شد اولین شکست فرهاد مجیدی در لیگ امارات رقم خورد کولاک فرهاد مجیدی در امارات/ رونمایی از یک خرید پر سر و صدا + عکس نخستین خرید فرهاد مجیدی در امارات+ عکس
منبع: اقتصاد نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا