امارات

سردرگمی نرخ‌ها در آخرین پنجشنبه سال/ لیر ترکیه کوتاه آمد؛ درهم امارات بالا کشید

به گزارش اقتصادنیوز، دبی بدون شک یکی از مقاصد پرطرفدار در میان ایرانی‌ها است که بنا دارند تعطیلات نوروزی خود را در مکانی دور از وطن سپری کنند؛ شهری که فارغ از جنبه اقتصادی و تجاری، توانسته با ایجاد جاذبه های توریستی و تفریحی به عنوان مقصد مهمی برای گردشگران در سراسر جهان شناخته شود.

یکی از مهم ترین و عظیم ترین جاذبه های گردشگری که امارات متحده عربی در نظر داشت تا در دبی ایجاد کند، پارک موضوعی «دبی لند» بود؛ محلی که قرار بود با عنوان «دیزنی لند خاورمیانه» در یادها به یادگار بماند. هدف 50 میلیارد پوندی که البته مسیر تحقق آن چندان با سرعت پیش نرفته است و پس از 21 سال همچنان در حال تکمیل است. براساس گزارش روزیاتو، هر چند پارک موضوعی دبی‌لند به طور رسمی افتتاح نشده، اما تعدادی از بخش‌های تشکیل‌دهنده آن راه‌اندازی شده است و بازدیدکنندگان توانسته‌اند از «باغ معجزه دبی» که بیش از ۲۵۰ میلیون گیاه را در خود جای داده است لذت ببرند. و از سال ۲۰۱۶ دنیای ماجراجویی IMG با سه ترن هوایی فوق‌العاده شروع به کار کرده است.

شما هم اگر جزو معدود افرادی هستید که آماده سفر به دبی شده اید، بد نیست در این سفر سری هم به این پروژه عظیم زده و از بخش های تکمیل شده آن دیدن کنید؛ اما پیش از هر چیز بهتر است از آخرین قیمت درهم؛ واحد پول رسمی امارات متحده عربی در بازار ارز تهران مطلع شوید. قیمت درهم امارات امروز 24 اسفند 1402

آخرین روز کاری هفته در حالی برای بازار ارز تهران به پایان رسید که ارزش هر درهم امارات در مقایسه با معاملات روز چهارشنبه صعود نسبی را تجربه کرد و 16020 تومان نرخ گذاری شد تا در مقایسه با روز پیش افزایش قیمت 10 تومانی را به ثبت رسانده و از روند کاهشی خارج شود.

آخرین قیمت دینار عراق امروز

بازار ارز تهران امروز شاهد یک اتفاق تکراری بود و آن هم ثبات قیمت دینار عراق در جریان معاملات ارزی بود. قیمت دینار عراق در پایان مبادلات ارزی امروز به مانند روز گذشته تغییری را تجربه نکرد و 46 تومان نرخ گذاری و معامله شد.

این روند در طول هفته گذشته برای دینار ثابت بود و واحد پول رسمی کشور عراق تغییر قیمتی را در بازار ارز تهران تجربه نکرد. خبر مرتبط قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲

اقتصادنیوز: امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران 43,254 (چهل و سه هزار و دویست و پنجاه و چهار تومان) اعلام شد. نرخ امروز ریال عمان در بازار

ریال عمان هم در جریان مبادلات ارزی امروز در بازار تهران، روندی مشابه روز گذشته را در پیش گرفت و بر روند کاهشی پافشاری کرد. هر ریال که روز پیش در بازار 155,260 تومان معامله شده بود؛ امروز 155220 تومان قیمت خورد تا افت ارزش 40 تومانی را تجربه کرده باشد.

همچنین نرخ برابری هر ریال عمان با دلار آمریکا در بازار امروز 2.6 است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است. قیمت لیر ترکیه امروز

سری به همسایگان شمالی ایران بزنیم، جایی که لیر ترکیه در پایان فعالیت بازار ارز تهران روند نزولی را در پیش گرفت و 1865 تومان ارزش گذاری شد. قیمت لیر ترکیه نسبت به روز گذشته افت 10 تومانی را تجربه کرده است.

این در حالیست که لیر ترکیه در بازار روز گذشته پس از مدت ها رنگ ثبات را به خود دیده بود.

آخرین قیمت منات آذربایجان

امروز در بازار ارز تهران ارزش هر منات آذربایجان خلاف روند کاهشی روز گذشته، ثبات را در پیش گرفت و بدون تغییر نسبت به نرخ پایانی معاملات روز چهارشنبه 23 اسفند ماه، 35030 تومان مبادله شد.

همچنین نرخ برابری هر منات با دلار آمریکا در جریان معاملات امروز 0.588 است که در مقایسه با روز پیش تغییری نداشته است. قیمت امروز درام ارمنستان

درام ارمنستان؛ کم نوسان ترین ارز بازار در چند هفته اخیر، آخرین پنجشنبه سال را در حالی سپری کرد که همچون روز گذشته تمایلی به کاهش یا افزایش قیمت نشان نداد و ثبات را انتخاب کرد. هر درام که روز پیش در معاملات ارزی 149 تومان نرخ گذاری شده بود؛ امروز را هم در شرایطی به پایان رساند که تغییر قیمتی را تجربه نکرده است.

قیمت لاری گرجستان امروز

در بازار ارز تهران ارزش لاری گرجستان هم امروز پایین آمد؛ هر لاری در شرایطی که روز پیش 22640 تومان قیمت خورده بود؛ معاملات امروز را با نرخ 22390 تومان به پایان رساند تا 250 تومان ارزان شده باشد.

آخرین پنجشنبه سال برای بازار ارز تهران در حالی به پایان رسید که اغلب نرخ ها کاهش نسبی قیمت را تجربه کردند و دینار عراق، منات آذربایجان و درام ارمنستان تنها نرخ های ثابت و بدون تغییر معاملات امروز بودند. درهم امارات هم تنها نرخ صعودی امروز بود. همچنین بخوانید بازار به آرامش رسید؛ قیمت لیر ترکیه و دینار عراق استُپ کرد سقوط تاریخی قیمت لیر ترکیه؛ درهم امارات ارزان شد/ بازار صعودی نماند؛ قیمت‌ها کاهشی شد ورق برگشت/ قیمت درهم امارات و ریال عمان صعودی شد عقب‌گرد محسوس قیمت‌ها در بازار ارز/ سقوط قیمت لیر ترکیه و دینار عراق
منبع: اقتصاد نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا