امارات

رایزنی رئیس امارات با عبدالله دوم در اردن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وام، محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی به همراه هیئتی بلندپایه، در جریان سفر به اردن با عبدالله دوم پادشاه این کشور دیدار و رایزنی کرد.

در جریان این دیدار دو طرف روابط میان دو کشور، امکان تقویت همکاری‌های راهبردی و اقدامات مشترک در راستای منافع دو کشور و مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مورد توجه امارات و اردن را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

بن زاید در این دیدار ابراز اطمینان کرد که دیدار با پادشاه اردن، محرک قدرتمندی در روند روابط برادرانه و اقدامات مشترک دوکشور در تمامی زمینه‌ها خواهد بود.

رئیس امارات و پادشاه اردن در جریان این دیدار جنبه‌های همکاری دو سویه به ویژه در زمینه‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری‌های مشترک، توسعه مشترک و دیگر زمینه‌های حیاتی مفید جهت توسعه و شکوفایی دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

همچنین دو طرف درباره مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مورد توجه دو کشور به تبادل نظر پرداختند و توجه به تقویت اقدامات مشترک جهت تحقق صلح در منطقه بر اساس دیدگاه دو کشور مبنی بر حمایت از صلح، همزیستی و همکاری منطقه‌ای در راستای منافع ملت‌های منطقه را مورد تاکید قرار دادند.
منبع: مهر نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا