امارات

جزئیات دیدار و رایزنی امیر قطر و وزیر خارجه امارات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر عصر یکشنبه در دوحه از «عبدالله بن زاید آل نهیان» وزیر خارجه امارات استقبال کرد.

 الجزیره گزارش داد، دیوان پادشاهی قطر در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو طرف در جریان این دیدار درباره روابط برادرانه و راه‌های توسعه آن رایزنی کردند.

امیر قطر و وزیر خارجه امارات همچنین شماری از مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مهم و مورد توجه دو کشور را نیز مورد بررسی قرار دادند.

خبر مرتبط رئیس موساد با نخست‌وزیر قطر با چه هدفی دیدار کرد؟

اقتصادنیوز: منابع خبری از دیدار رئیس موساد با هدف مذاکره درباره معامله آتش‌بس در غزه و پرونده اسرا با نخست‌وزیر قطر در دوحه خبر دادند.

وزیر خارجه امارات در دوحه با «محمد بن عبدالرحمان آل ثانی» وزیر خارجه قطر نیز دیدار و دو طرف درجریان این دیدار درباره روابط دوجانبه و راه‌های گسترش آن به بحث و تبادل نظر پرداختند و آخرین تحولات غزه و اراضی اشغالی فلسطین را مورد بررسی قرار دادند.

خبر مرتبط موافقت کابینه امنیتی اسرائیل با اعزام هیأت به قطر برای مذاکره با حماس

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که که کابینه کوچک امنیتی اسرائیل با اعزام هیأت به قطر برای مذاکرات با حماس موافقت کرد. همچنین بخوانید واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اظهارات مقام نظامی اسرائیل/ رژیم صهیونیستی آینده را برای همیشه باخت رایزنی وزرای خارجه امارات و کانادا درباره تحولات غزه آمریکا و قطر درباره تحولات غزه بیانیه مشترک دادند انتقاد رئیسی از بی‌عملی دولت‌های منطقه/هشدار به کشورهای حامی اسرائیل
منبع: اقتصاد نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا