امارات

ابوظبی برای نجات اقتصاد خود دست به دامان شرکت های روابط عمومی شد

به گزارش خبرگزار مهر به نقل از البوابه الاخباریه الیمنیه، امارات متحده عربی با هدف کاهش هراس سرمایه گذاران و گردشگران خارجی به دنبال حملات صنعا، قراردادهایی منعقد کرده است.

به دنبال این توافق، شرکت‌های روابط عمومی نیز شروع به انتشار تبلیغات رسانه‌ای در رسانه‌های بزرگ غربی کرده‌اند تا حملات انقلابیون یمن به دبی و ابوظبی را کم اهمیت جلوه دهند.

اخیراً منابع یمنی اعلام کردند، بسیاری از شرکت‌های خارجی به دنبال بستن دائمی دفاتر خود در امارات هستند. این منابع تأیید کردند که شرکت‌های فرانسوی و آمریکایی مقدمات نهایی برای انتقال دفاتر منطقه‌ای خود از امارات به سایر کشورها را فراهم کرده‌اند.

انقلابیون یمن اخیراً در سه مرحله عملیات طوفان یمن، ابوظبی و دبی را هدف حملات پهپادی و موشکی قرار دادند. این حملات باعث شد تا تصویر ارائه شده از امارات به عنوان دهکده امن در رسانه‌ها، به کشوری ناامن تغییر پیدا کند.

در نتیجه این عملیات امارات شاهد خروج سرمایه گذاران خارجی بوده و این مسئله بزرگ‌ترین تهدید برای امارات به شمار می‌رود چرا که این کشور متکی به سرمایه گذاری خارجی است. انقلابیون یمن بارها به امارات هشدار داده بودند در صورت کناره گیری نکردن از جنگ یمن باید منتظر حملات شدید یمنی‌ها باشد.


منبع : خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا