امارات

پیام امارات برای سران رژیم صهیونیستی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،‌امارات دوشنبه شب سران رژیم صهیونیستی را برای شرکت در کنفرانس آب و هوایی موسوم به “COP۲۸” که در شهر دوبی برگزار می شود، دعوت کرده است. پیام ویژه فرمانده کل ارتش به «سردار رادان»

خبرگزاری «سما» فلسطین گزارش داد، امارات در روزهای بین ۳۰ نوامبر تا ۱۲ دسامبر (۹ تا ۲۱ آذرماه) میزبان کنفرانس آب و هوایی “COP۲۸” خواهد بود.

سفارت امارات در تل آویو در توئیتری نوشت که سفیر این کشور در سرزمین‌های اشغالی پیام دعوت «محمد بن زاید» حاکم امارات و «محمد بن راشد آل مکتوم» نخست وزیر و حاکم دوبی را برای حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و «اسحاق هرتسوگ» رئیس رژیم صهیونیستی تحویل آنها داده است.

پس از توافق عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی که شهریور ۹۹ و با نظارت دولت وقت آمریکا انجام شد، روابط ابوظبی و تل آویو در تمام زمینه ها گسترش یافت.

بر اساس این گزارش، همکاری‌های اقتصادی و بازرگانی از مهم‌ترین پایه های روابط میان دو طرف است.

یک سال پس از امضای قرارداد صلح میان امارات و رژیم صهیونیستی، حجم تبادل میان دو طرف به ۷۰۰ میلیون دلار رسیده است.

ابوظبی به دنبال آن است که در ۱۰ سال آینده ارزش فعالیت های اقتصادی متقابل با اسرائیل را به یک میلیارد دلار ارتقا دهد.

زمینه های همکاری میان دو طرف در عرصه های گوناگونی گسترش یافته که مهم‌ترین آنها عرصه امنیتی، فناوری، گردشگری متقابل و ارائه خدمات مالی است. همچنین بخوانید امارات و اسرائیل توافق جدید امضا کردند جزئیات دیدار رئیس جدید امارات با رئیس رژیم صهیونیستی جانبداری عجیب وزیر امارت از اسرائیل/ همه باید از این رژیم بیاموزند! اعلام توافق بانکی میان امارات و اسرائیل
منبع: اقتصاد نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا