امارات

اتفاق جالب در آخرین تمرین تیم ملی قبل از دیدار با امارات / قلعه‌نویی ازسوی شاگردانش تشویق شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،‌ تیم ملی فوتبال ایران فردا سه‌شنبه و از ساعت ۱۸:۳۰ در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف امارت می‌رود. بر این اساس، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از بازی با امارات، امشب در زمین تمرینی کمپ الریان برگزار شد. چمن ورزشگاه الریان مانند تمرین‌های گذشته قبل از شروع تمرین، از سوی میزبان آماده شد.

به جز سیدمجید حسینی که در دیدار مقابل هنگ‌کنگ مصدوم شده بود، بقیه بازیکنان در این تمرین حضور داشتند. ملی‌پوشان قبل از ورود کادر فنی، در گوشه‌ای از زمین به کار با توپ و حفظ توپ در هوا پرداختند.

پیش از شروع تمرین، مربیان با هم کری و جالبی داشتند و مسابقه زدن توپ به تیرک افقی دروازه را برگزار کردند. آندرانیک تیموریان، رحمان رضایی ‌و حمید مطهری نقش پررنگی در این ماجرا داشتند.

بازیکنان از همان ابتدا ورود به زمین، کاورهایی در دو رنگ متفاوت بر تن کردند.

مانند تمرینات گذشته، ملی پوشان در گوشه‌ایی از زمین جمع شدند و به صحبت‌های امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گوش دادند و چند بار نیز شروع به تشویق کردند که نشان از روحیه بالا و شادابی بازیکنان دارد.

هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال، تمرین امشب را از نزدیک تماشا کرد.

علاوه بر رسانه‌های ایرانی، خبرنگاران خارجی زیادی نیز خودشان را به کمپ الریان رسانده و به تهیه گزارش از تمرین شاگردان امیر قلعه‌نویی پرداختند.

پیراهن شماره ۱۰۰ پیش از آغاز تمرین امشب، به کریم انصاری‌فرد که برابر هنگ‌کنگ صدمین بازی ملی‌اش را انجام داد، اهدا شد. همچنین بخوانید کنایه عجیب آقای سرمربی به فردوسی‌پور و برنامه 90 واکنش قلعه‌نویی به شایعه خداحافظی قدوس و انصاری‌فرد اولین برد ایران با قلعه نویی جنجال دستمزد 40 میلیاردی قلعه‌نویی
منبع: اقتصاد نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا