امارات

سفر نتانیاهو به امارات لغو شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) گزارش داد که بنیامین نتانیاهو هفته آتی به ابوظبی سفر نخواهد کرد. چندین ساعت پس از یورش ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل به مسجد الاقصی که محکومیت‌های گسترده بین المللی و عربی را به دنبال داشت، گزارش‌های خبری مبنی بر این امر مطرح شد که سفر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل به ابوظبی در هفته آتی انجام نخواهد شد.

نتانیاهو درصدد بود برای دیدار با محمد بن زاید آل نهیان، حاکم امارات به این کشور سفر کند. پس از بازگشت نتانیاهو به ریاست دولت اسرائیل، قرار بود این اولین سفر وی به یک کشور عربی حوزه خلیج فارس و اولین سفر خارجی وی باشد.

منابع در دفتر نتانیاهو این مساله را تکذیب کردند که ارتباطی بین تاخیر در این سفر و تحرکات بن گویر وجود داشته باشد، آنها گفتند که علت رسمی تاخیر در سفر این بوده که زمانی برای دو دولت فراهم شود تا با یکدیگر جهت تضمین سفری موفقیت آمیز در آینده همکاری کنند.

امارات به شدت یورش بن گویر به مسجد الاقصی را محکوم کرده بود. همچنین بخوانید جزئیات طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا از سوی اورژانس تهران از امروز بالا گرفتن تنش‌ میان امان و تل‌آویو؛ مخالفت نتانیاهو با صادرات آب به اردن سکه بازان نقره داغ شدند /چوب جادویی، قیمت دلار را رام کرد! دنکیشوت های ستاد امربه معروف دنبال تاسیس وزارتخانه جدید
منبع: اقتصاد نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا