امارات

در کدام شهر امارات، برگزاری مراسم سال نو میلادی ممنوع بود؟

به گزارش اقتصادنیوز روزنامه همشهری نوشت: در کشورهای عربی مانند عربستان، مصر، امارات، اردن، قطر، عمان، بحرین و لبنان به‌صورت رسمی هیچ‌گونه محدودیتی برای برگزاری مراسم سال نوی میلادی اعلام نکردند.

محدودیت جشن اما نه برای شهدای غزه: در میان کشورهای عربی فقط در کویت بود که برگزاری جشن سال نوی میلادی با محدودیت و ممنوعیت روبه‌رو شد، اما این محدودیت نه برای همدردی با مردم فلسطین بلکه به‌دلیل همدردی با خانواده امیر فقید کویت صورت گرفت. امیر کویت 2هفته پیش از آغاز سال نوی میلادی بدرود حیات گفت.

شارجه، تنها امیرنشین همراه با فلسطین: در امارات متحده عربی از میان 6 امیرنشین، فقط امیرنشین شارجه بود که در آن ممنوعیت برگزاری مراسم شادی سال نو از سوی پلیس به‌دلیل همدردی با مردم غزه اعلام شد. فرماندهی کل پلیس شارجه اعلام کرد که به‌منظور همبستگی انسان دوستانه با برادران در نوار غزه، هرگونه جشن و آتش‌بازی در شب سال نوی 2024ممنوع است. در دیگر مناطق امارات جشن سال نوی میلادی 2024بدون توجه به تحولات غزه برگزار شد و دوبی میزبان یکی از بزرگ‌ترین آتش‌بازی‌ها و جشن‌های سال نوی میلادی در جهان بود.

  همچنین بخوانید تبریک‌گویی رییس سازمان انرژی اتمی به مناسبت فرارسیدن سال نو میلادی مراسم آغاز سال ۲۰۲۴ مسیحیان در تهران+ تصاویر دولت امارات چگونه مردم کشورش را خانه‌دار می‌کند؟ هشدار دبیرکل سازمان ملل نسبت به تغییرات فاجعه بار اقلیمی / از نابودی سیاره زمین جلوگیری کنید
منبع: اقتصاد نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا