امارات

شبه‌نظامیان وابسته به امارات علیه ارتش یمن دست به کار شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، شبه نظامیان یمنی وابسته به امارات متحده عربی برای جلوگیری از عملیات ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کرد. شبکه خبری المیادین گزارش داد، شبه نظامیان موسوم به شورای انتقالی جنوب یمن وابسته به امارات در بیانیه‌ای آمادگی خود را برای آنچه «حفاظت از ناوبری دریایی» در تنگه باب المندب و خلیج عدن نامیده است، اعلام کرد.

در بیانیه این گروه آمده است: ما آماده حفاظت از خطوط کشتیرانی در باب المندب با همکاری شرکای منطقه‌ای و بین‌المللی هستیم.

اتمام‌حجت یمن با کشتی‌های عبوری به سمت سرزمین‌های اشغالی

این بیانیه پس از آن صادر شد که ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ و تنگه باب المندب هدف قرار داد.

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه شب از دوازدهمین عملیات ارتش این کشور علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی با شلیک چند موشک بالستیک به شهر ایلات (جنوب فلسطین اشغالی) خبر داد.

نیروهای دریایی یمن پیشتر هشدار داده بود که عملیات نظامی علیه کشتی‌ها و منافع دشمن اسرائیلی را تا زمانی که تجاوزات آن به غزه و جنایاتش علیه ملت فلسطین متوقف شود، ادامه خواهند داد.

نیروهای مسلح یمن پیش‌تر نیز اعلام کرده بود در پاسخ به اقدام نظامی رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه هر کشتی اسرائیلی را که در دسترس باشد، هدف قرار خواهد داد. همچنین بخوانید تعیین اولین وابسته نظامی اسرائیل در مراکش ورود تجهیزات نظامی آمریکا به سوریه تصمیم عجیب مدیرعامل توییتر / ایلان ماسک پیشنهاد نویسنده زندگی‌نامه‌اش را عملی کرد متلاشی شدن ۲ تیم تروریستی وابسته به داعش در سیستان و بلوچستان
منبع: اقتصاد نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا