امارات

خیانت دیگر امارات؛ شرکت در سالگرد تأسیس دولت نامشروع صهیونیست‌ها

به گزارش مشرق، روزنامه تایمز اسرائیل از حضور امارات در مراسم نمایش هوایی بهمناسبت روز موسوم به اعلام استقلال رژیم صهیونیستی(یوم نکبت) خبر داد.

این برای اولین بار از زمان عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی است که امارات در چنین مراسمی شرکت می‌کند. 

روزنامه یدیعوت آحارانوت گزارش داد، انجمن خلبانان خطوط هوایی اسرائیل ایرلاین برگزار کننده این مراسم با نام «پرواز صلح-۲۰۲۲» است که به مناسبت هفتاد و چهارمین بیانیه اعلام استقلال رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد؛ روزی که فلسطینیها و جهان اسلام به آن روز نکبت می‌گویند. 

یوم نکبت برای فلسطینی‌ها در ماه می سال ۱۹۴۸ با اشغال بیش از سه چهارم منطقه تاریخی فلسطین، کشته شدن ۵۳۱  فلسطینی و اخراج و آوارگی حدود ۸۵ درصد از جمعیت فلسطین در کشورهای همسایه با آن نظیر اردن، سوریه و لبنان و برخی از کشورهای خارجی طبق گزارش دفتر مرکزی آمار فلسطین، بود.

براساس گزارش آحارانوت، در این مراسم هواپیماهای غیرنظامی رژیم صهیونیستی و اماراتی شرکت خواهند کرد. 

قرار است پروازهای غیرنظامی روز ۵ مه ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه بعد ازظهر از عکا در شمال تا اشدود در جنوب فلسطین اشغالی در ارتفاع پایین ۱۰۰۰ پایی پرواز کنند تا به تماشاگران فرصت کافی برای تماشای پروازها داده شود. 

از امارات یک هواپیمای ایرباس A-۳۶۰ شرکت هواپیمایی «اتحاد» و یک ایرباس A-۳۲۰ از خطوط هوایی «ویز ایر» در این نماش هوایی مشارکت خواهند کرد.  منبع: فارس
منبع: مشرق نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا