امارات

مجیدی: جدایی از استقلال سخت بود/ امارات برای من جای جدیدی نیست

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فرهاد مجیدی در گفت و گو با رسانه‌های اماراتی گفت: در کل در زندگی‌ام چالش‌ها را خیلی دوست داشته‌ام. زمانی که سرمربی استقلال شدم، شاید خیلی از هواداران که من را دوست داشتند، از من خواستند که این پیشنهاد را قبول نکنم و از صحنه مربیگری کنار بروم. ولی همواره این چلنج ها را در زندگی ام دوست دارم. یعنی همیشه دوست دارم تجربه جدید و کاری که خیلی ها می گویند از عهده اش بر نمی آیی را انجام دهم. سپس با استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت کردیم و توانستیم الریان قطر را 5 بر صفر شکست دهیم. حضور در استقلال برای من تجربه خوبی بود. می دانید که استقلال یک تیم بزرگ است و واقعا شرایط مربیگری در تیم های بزرگ خیلی سخت است. ولی خدا را شکر توانستم موفق شوم. الان نیز به دنبال یک تجربه جدید در عرصه مربیگری هستم و به همین دلیل به فوتبال امارات آمده ام.

وی در ادامه اظهار داشت: جدا شدن از باشگاه استقلال برایم خیلی سخت بود. من شب‌ها به این مسئله فکر کردم و هواداران باشگاه استقلال را در ذهنم داشتم. چون می‌دانستم با جدایی من ممکن است دلخور شوند ولی فوتبال حرفه ای این را می‌طلبد دوره‌های دیگری را ببینید و فضاهای دیگر را تجربه کنید.

مجیدی درباره پیشنهاد اتحاد کلبا افزود: وقتی که باشگاه اتحاد کلباء با من صحبت کرد روی این پیشنهاد فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که می‌توانم مربیگری‌ام را در کشور دیگری ادامه دهم. این دریچه جدیدی به روی مربیگری من بود. اکنون خوشحالم چون کشور امارات برای من جای جدیدی نیست. من و خانواده‌ام سالها است در این کشور زندگی می‌کنیم. هر دو فرزند من در امارات به دنیا آمده‌اند و در اینجا به مدرسه می‌روند. به همین دلیل از این پیشنهاد استقبال کردم. خیلی خوشحالم که مربیگری ام را در کشور امارات ادامه می‌دهم.

انتهای پیام// آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف
منبع: بورنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا